shhhhh......

a lot of stories happened in our life. so..story2 nie la kita share sama2. rite!!! xoxo

Sunday, April 24, 2011

Kisah Sang Janda

Berdasarkan kisah benar fonenz

Kisah 1

Kisah bermula dengan kekecundanganz perhubugan H dengan bekas BF nye. Satu hubungan yang bahagia namun berakhir dengan air mata (waahh..dramatik). Namun H beruntung bertemun dengan Mr F yang sangat baik padanya. Boleh menerima H luar dan dalam. H beranggap F lah lelaki yang sempurna berbanding bekas BF nya. Tapi lelaki semuanya sama. Harapan H untuk ada hubungan yang panjang xkesampaian sebab F pergi tanpa apa2 sebab. Seolah2 gantung tak bertali. H sangat sedih. Hati lelaki semua sama. Langsung tidak mempunyai naluri walaupun sikit. H pulak dapat tau yang F ada scandal dengan orang lain. Hancur hati H. namun H kuatkan semangat. H cuba untuk melupakan F. Namun bolehkah H menerima lelaki lain sedangkan telah banyak kali dipermainkan??? Hurmmm…pangeran pun xpasti..

Kisah 2

Kisah bemula dengan percintaan satu fakulti di sebuah university. Walaupun berlainan course, tapi itu tak menghalang I untuk mengenali dan menyayangi F. Hubungan bermula dengan bahagia. F sangat caring pada I. F pun sangat2 la sayang kat I. Sampaikan I terlupa akan kawan2 disekelilingnya diatas 1 sebab; lelaki. Tapi LELAKI dasarnya sama. Hati lelaki…opsss hati JANTAN nie memang patut dicincang je. I dicurangi. Tapi nasib baik I dapat tahu. I amik keputusan untuk putus. Namun sakit hati terhadap F tetap datang dengan sikap xberperikemanusian F. tapi satu benda yang pangeran salute, I tetap kuat untuk tempuh segalanya dengan tabah!! pangeran harap I dapat jumpa someone yang betul2 boleh hargai I...

Kisah 3

Kisah bermula dengan perkenalan online K dengan S. Perkenalan berakhir dengan couple. S merupakan cinta pertama K. So K sangat2 lah sayangkan S. S pun sayang jugak dengan K. tapi.. semuanya musnah apabila K dapat tau S memadukan dia. Tapi K tetap terima S sebab K betul2 sayang kat S. Tapi S lebih memilih madu ke-2 K. K dengan berat hati melepaskan S untuk bahagia dengan madunya. Semua yang dibuat K adalah sebab K sayang pada S. K tak mau S susah. Tapi hubungan K dan S tetap kekal sebagai sahabat. Diowang selalu kongsi2 masalah walaupun BF si S tu xsuka. banyak perkara diaorang bekongsi cerita. Tapi hubungan mereka atas dasar kawan rapat. Pangeran rasa nie lah cinta luhur. walaupun dah xde pape dah, plus K pun dah ada suami baru sekarang.....but still K & S rapat sebagai bestfriend.  Pangeran berharap K dan S akan terus kekal berkawan….amin …..

1 comment:

  1. FYI...huruf2 tu bukan nama sebenar fonen2 tu eak..jangan buat spekulasi~~
    lalalalala
    xoxo

    ReplyDelete