shhhhh......

a lot of stories happened in our life. so..story2 nie la kita share sama2. rite!!! xoxo

Sunday, April 17, 2011

something to tell....

Hi guys!! Lama nya pengeran x menulis kat blog pangeran yang ‘ala2’ ni kanzz.. bukan apa, banyak sangat benda yang jadi kat pangeran. Tapi pangeran grab time gak untuk menulis sikit kat blog pangeran nie. Lepas apa yang dah jadi kat pangeran, seolah2 Tuhan dah bagi pangeran peluang kedua untuk hidup ni. Pangeran takkan sia2kan nya. Pangeran nak enjoy hidup ni and jadikan hidup ni lebih bermakna.

Pada kawan2 pangeran yang sangat2 la supportive-nye, pangeran nak jadi kawan yang terbaik untuk diaorang. Kalau boleh,  orang cakap, susah senang sama2. Pangeran sangat2 terharu ada member2 yang sangat care kat pangeran. Risaukan pangeran…Pangeran terharu sangat2. Pangeran xsangka ada kawan2 yang prihatin kat pangeran. Sanggup mendoakan untuk pangeran…

Pada Putera hati pangeran jugak. Pangeran akan cuba jadi yang terbaik untuk dia. Banyak pangeran dah buat dia susah. Tapi dia sanggup setia kat sisi pangeran. Putus sambung, putus sambung, tapi dia tetap tunggu pangeran. Pangeran akan cuba buat dia bahagia pulak. Memang la xlama, tapi atleast pengeran boleh ada sweet moment dengan dia. For u Mr J, I appreciate sangat2 jasa baik u kat i. I bersalah sebab xtau nak hargai sepatutnya. I duk terhegeh2 kat seseorang yang mustahil lagi jadi milik I lagi. I mintak maaf sangat2. I tau u sure baca blog i. sebab I betul2 mintak maaf kat u, I buat open apologize ni, tanda I betul2 akan jadi yang terbaik untuk u. muahxXxXx.

And to Mr S jugak, walaupun kita bukan macam dulu, tapi saya tetap akan jadi member terbaik awak. Secubit dendam pun xda dalam hati saya pada awk. Saya dah maafkan setiap salah, ketidak jujuran awak kat saya sejak hari mula2 kita kenal. Biarlah hubungan kawan nie kekal sampai kita tua. Saya undur diri pun sebab nak awak bahagia dengan orang yang awak pilih. Saya bukan orang yang terbaik untuk membahagiakan awak. Tapi sebagai member, xda istilah “clash”. Jadi bila2 masa, saya ada untuk jadi teman awak untuk mengadu masalah atau bercerita. yang penting, saya dah dapat jawapan yang selama hari ini saya fikirkan. terima kasih wkk.... kita tetap bestfriend.

At my last word for this time, pangeran sangat2 bersyukur sebab pangeran kembali normal. Walaupun ada benda yang pangeran kena corcern-kan, tapi I’m ok right now. Pangeran akan cuba jaga kesihatan dan pemakanan pangeran. Thanks guys yang banyak doakan yang terbaik untuk pangeran. Pangeran xmampu nak balas budi uolss…Pangeran sayang sangat2 kat uolss…!!!


xoxo


Pangeran Ungu 

4 comments: